Profi Vonal

Mítosz, ami MA MÉG bebetonozza az áraid:

Ha az áraid még mindig nem sikerül emelni, akkor keresd a fizetőképesebb ügyfeleket!
Hogyan?

Adj többet, mint a konkurencia! Légy No1 körmös!

Nemcsak a siker elérése, hanem mindig a csúcson lenni. Mert ez a cél!

A Köröm Enciklopédia Webáruháza


Rudnay Krisztina (körömépítő, szakoktató, a Szépvilág Extra Köröm Magazin felelős szerkesztője)

Élni, és élni hagyni – túlélési szabályok szépségszalon dolgozóknak

2010.03.15. 22:51 | Köröm Enciklopédia | Szólj hozzá!

1. Fogadj minden vendéget úgy, mintha az otthonodba hívnád be. Még ha nem is hozzád jelentkezett be a szalon vendége, üdvözöld, ültesd le, kínáld olvasnivalóval, kérdezd meg hogy van, elegyj vele könnyed beszélgetésbe. A vendégek szeretik, ha nem csak "egy időpont"-ként kezelik őket. Barátságossággal, kedvességgel és egy kis odafigyeléssel te leszel az Év Szalondolgozója.

 

 

2. Akármennyire is úgy érzed, hogy a vendéggel jól kijössz, ne felejtsd el, hogy ő elsősorban a vendéged, nem pedig a barátnőd. Te körmöket építesz neki, ő pedig fizet érte. Kivételes esetek persze vannak, de sose becsült alá a szolgáltatásaidat. Kérd el a munkád árát. Sokszor előfordul, hogy a "jó barátok" hirtelen hideg, és kimért vendégekké válnak, az első olyan élethelyzetben, amikor valami emberi segítségre lenne szükséged.

 

3. A professzionális hozzáállás: ne éreztesd a vendégeiddel, ha rossz napod van. Mindegy milyen a kedved, hány vendéged késett, vagy mondta le az időpontját, vagy hogy felidegesített a főnököd. A vendéged fizet azért a veled töltött időért, amit a munkaasztalodnál tölt el, és jogosan igényli a 100%-os figyelmedet rá.

 

4. Ne kapkodj. Még ha csúszásban vagy is, végezz a tudásod legjavának megfelelő munkát. Ne engedd magad siettetni, és felületes, gyenge minőséget kiadni a kezedből – a vendég hatására sem. Ha késésben vagy, próbálj a lehető legjobban koncentrálni a munkádra, és hozd ki magadból a maximumot. Az eredménnyel te is, és vendéged is elégedettek lesztek.

 

5. Ne mondj rosszat más munkájáról. Ha a vendéged a legrondább műkörmökkel érkezik hozzád, amit életedben láttál – se kritizáld kolléganőd munkáját. Készítsd el az új körmöket a vendégnek a legjobb tudásod szerint: az különbség magáért fog beszélni.

 

+1 Tipp: Ne csak mondd, hanem tedd is meg! Akkor is, amikor senki se lát. Amiket a tanulóidnak, vagy a beosztottaidnak mondasz, azt végezd te is pontosan úgy, ahogy tanítod nekik. Mutass példát. Ha azt mondod, minden vendég előtt és után lefertőtleníted az eszközeidet, hát tedd is úgy.  Ha azt mondod, köszöntsenek minden belépő vendéget, hát te is tegyél így. Szavaidat a tetteid teszik hitelessé, még ha csak a saját elképzelésedről is van szó.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://profivonal.blog.hu/api/trackback/id/tr531842673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: profi vonal sikeres szalonvezető
süti beállítások módosítása